1. Kilka słów o mnie.

Witajcie wszyscy :)
Od dłuższego czasu nosiłam się z założeniem bloga o tematyce książkowej, zastanawiałam się także nad kręceniem filmików na YouTube o tej właśnie tematyce.
Dlaczego?
Nie będę oryginalna, mówiąc że powód jest jeden - kocham książki.
Uwielbiam je czytać, kupować, rozmawiać o nich, czy pisać.
Jest to - obok muzyki - moja największa pasja.
Chciałabym też napisać parę informacji o mnie, żebyście wiedzieli, z kim macie do czynienia :)
Mam na imię Ania. Mieszkam w województwie śląskim, obecnie studiuję 1 rok socjologii. Wolny czas spędzam - jeżeli nie na czytaniu - z przyjaciółmi, czasami sobie też coś pośpiewam.
Jeśli chodzi o tematykę książek - tak naprawdę czytam wszystko, może poza fantasy (najmniej odpowiada mi ten gatunek), przez ostatnie pół roku zaczytuję się w kryminałach. :)
Jest to mój pierwszy blog, który, mam nadzieję, w miarę ciekawy. :)
Tyle słowem wstępu, w następnym poście opowiem już trochę bardziej szczegółowo o moich ulubionych książkach, seriach, autorach a także dlaczego - moim zdaniem - warto je znać.

Do następnego :) A.

Komentarze

Popularne posty