#LBA nr.1

Hejka!
Jest mi niezmiernie miło powiedzieć, że dostałam pierwszą nominację do zrobienia, za co Ci, Monia, bardzo dziękuję! Jest mi tym milej, bo zdaję sobie sprawę, że jestem dopiero na początku mojej ścieżki twórczej związanej z blogowaniem. 
Nie przedłużając, zapraszam do pytań! :)


1.Wyobraź sobie taką sytuację: idziesz do biblioteki/księgarni, wypożyczasz/kupujesz książkę. Idziesz do domu/parku, wygodnie siadasz na łóżku/ławce, zaczynasz czytać, a tam... historia Twoje życia. Na początku za bardzo nie rozumiesz o co chodzi, myślisz, że to jakaś dziewczyna podobna do Ciebie, ale jednak tam jest opisane Twoje życie... czytasz dalej, bo chcesz wiedzieć, jakie będziesz mieć przygody czy zamykasz książkę i ze strachem odkładasz ją obok siebie?

Szczerze powiedziawszy, nie wiem, co bym zrobiła.. Ale chyba nie przeczytałabym, ponieważ cenie sobie w życiu niespodzianki. Chociaż z drugiej strony, mogłoby to pomóc uniknąć złych w konsekwencjach zdarzeń, czy też błędów. Najpewniej poszłabym na kompromis i czytała wyrwane urywki książki :) 

2.Czy masz zwierzątko, albo chciałabyś/ chciałbyś je mieć? Czy nazwiesz/nazwałeś/aś je imieniem bohatera książkowego?

Mam kota brytyjskiego, nazywa się Haszysz. I nie, ja go tak nie nazwałam, miał już takie imię w hodowli! :) ale chciałabym mieć kotkę, którą pewnie nazwałabym albo Bellatrix - może i baba zła do szpiku kości, ale kurczę no, uwielbiam tą postać. A jeśli miałabym drugiego kota, byłby to Aslam. No, ewentualnie Zordon! :)

3.Czy urządziłeś/urządziłaś kiedyś imprezę, a hasłem przewodnim było jedno z uniwersum? A może chciałbyś/chciałabyś tak zrobić?

Co do imprezy, byłam kiedyś na sylwestrze w stylu lat 20. gdzie bardzo dużo osób swoim wyglądem nawiązywało do Gatsby'ego. A jeśli chodzi o imprezę - no na pewno to nie byłaby studniówka rodem z "Carrie" od Kinga :) myślę, że chyba Harry Potter. Bo kocham tą serię. Albo impreza tematyczna w stylu Agathy Christie! 

4.Czy masz rodzeństwo? Czy ono również interesuje się książkami?

Rodzonego nie, ale mam przyjaciółkę, którą znam od zawsze i którą zaraziłam miłością do Remigiusza Mroza. :)

5. Czy jest taka książka, której ekranizacje chętnie byś zobaczył/zobaczyła?

Nawiązując do poprzedniego pytania - oczywiście! I nie mogę się zdecydować, czy bardziej chciałabym zobaczyć w kinie duet prawniczy - Chyłkę i Zordona, czy wolałabym śledzić losy komisarza Forsta i Olgi Szrebskiej. I kurdę no, widzę w tej roli Kamilę Baar. I kurdę no, nie mogę się tej ekranizacji doczekać, ponieważ są plany, że ma powstać!

6.Czy wiążesz swoją przyszłość z zawodem związanym z czytaniem/pisaniem książek?

Jako hobby - oczywiście, że tak!

7.Ile masz książek w swojej biblioteczce?

Niecałe 200. :) 

8.Czy wspierasz lokalną bibliotekę? Jeśli tak to w jaki sposób, a jeśli nie to czy masz taki zamiar?

Wspieram poprzez aktywne wypożyczanie książek! :) a tak serio, to myślę, że gdyby nie pojawienie się grupy na fb "Wymienialnia książek" i gdyby nie to, że wpadłam w szał wymianek, to te książki, które wymieniłam, oddałabym po pewnym czasie do biblioteki. 

9.Nawiązujesz znajomości z innymi czytelnikami? Mam na myśli wszystkie fora, blogi i grupa na fejsbuku. Utrzymujesz z nimi stały kontakt? Spotykacie się i wymieniacie informacjami, książkami?

Owszem, z kilkoma osobami mam kontakt i do tego mogę porozmawiać nie tylko o książkach :) i bardzo chciałabym poznać innych blogerów, ponieważ uwielbiam rozmawiać o książkach! :)

10.Co uważasz o swojej pasji: czytaniu książek? Uważasz ją ze lepszą od innych zainteresowań?

"Book boys are better" :)))) a tak na poważnie, to nie mam takiego przeczucia, że jestem lepsza, bo czytam więcej niż przeciętny Polak. Uważam, że każda pasja, jeśli tylko czyni nas szczęśliwym, jest tak samo ważna! Czy tą pasją jest literatura, czy śpiew, czy gra w szachy, czy gotowanie - to nie ma większego znaczenia dla mnie. :)

11.Chciałbyś/chciałabyś by Twoje życie było inspiracją dla autora do stworzenia książki?

To by było śmieszne! :) ale chciałabym. 



I to koniec tagu! Co do nominacji, podam je przy okazji kolejnego wpisu, a będzie to recenzja. :) jeszcze raz dziękuję i miłego czytania! :)

Komentarze

Popularne posty