Sarah Knight i jej "Magia olewania"

Cześć!
Chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na temat "Magii Olewania" autorstwa Sarah Knight.
Wpis ten powstał z ramach współpracy z wydawnictwem Muza.

I szczerze powiedziawszy, ja rzadko kiedy sięgam ogólnie po poradniki. Jedynymi, którymi się zdarzy, są to właśnie takie poradniki tzw. coachingowe, jednak kiedy zobaczyłam tą książkę najpierw na stronie Muzy, a potem w Empiku, stwierdziłam, że mimo wszystko, muszę ją przeczytać.

Magia Olewania jest to poradnik, który jest reklamowany jako książka dla wszystkich, którzy pracują za dużo, za mało wolnych chwil spędzają na rozrywce i nigdy nie mają wystarczająco dużo czasu dla ludzi i spraw, które naprawdę ich uszczęśliwiają. I taka jest właśnie ta książka. Opisuje ona w bardzo przejrzysty sposób, jak żyć, żeby nie zwariować.



Książka ta zawiera co prawda informacje ogólnie znane i uniwersalne, ale jest to wszystko napisane w dobry, przystępny sposób. A są to także treści o których, często mimo wszystko zapominamy. Dzięki tej pozycji mamy możliwość zatrzymania się, złapania oddechu i nie przejmowania się dosłownie wszystkim, co nas otacza.

Ja osobiście jestem zachwycona tym, jak ta książka pokazuje ile możemy zyskać (a raczej - zaoszczędzić) energii, czasu, pieniędzy, słowem - wszystkiego, kiedy sobie to rozplanujemy, i kiedy nie będziemy tego wszystkiego poświęcać na rzeczy nie ważne, niepotrzebne, które tylko nas stresują, a nie przynoszą nic pożytecznego. Uważam też, że jest dużo lepiej napisana zarówno merytorycznie jak i językowo od "Chu...wej pani domu"

Mnie się ta pozycja bardzo podobała. Porusza ona kwestie, które na co dzień są gdzieś zapominane, a o których należałoby pamiętać. Polecam dla osób nadmiernie stresujących się i nie tylko! :)

Komentarze

Popularne posty