Stosiki #2, czyli podsumowanie czytelnicze maja.

Witam Was wszystkich! :)
Maj już prawie za nami, czerwiec przed nami tak więc chciałabym trochę podsumować ten miesiąc.
O ile stosik pozycji zakupionych prezentuje się całkiem imponująco bo jest to aż 9 pozycji to książek przeczytanych już trochę mniej - są to 4 książki, jestem w trakcie czytania 5, która przejdzie na "konto" czerwca.

Jeżeli chodzi o książki zakupione - pod koniec kwietnia odkryłam konto Polimaty i pod jego wpływem kupiłam sobie książkę Radosława Kotarskiego - "Nic bardziej mylnego!", ale o niej napiszę troszkę później :). Następnie skorzystałam z promocji w biedronce i zakupiłam sobie "Pasażera 23" - skusiło mnie wydawnictwo Amber, co zapowiada dobry kryminał oraz atrakcyjna cena. Jestem w trakcie czytania i zapowiada się naprawdę dobry thriller.
W połowie miesiąca skorzystałam z promocji w Bonito.pl (i z przypływu ekstra pieniążków!) i zrobiłam sobie dosyć duże zamówienie - zakupiłam sobie 3 thrillery/kryminały - "Dziewczyny, które zabiły Chloe" Alex Marwood, "Wioskę Morderców" Elisabeth Herrmann oraz "Zginę bez Ciebie" Roberta Ostaszewskiego, dwie książki z literatury młodzieżowej - "Miasto Kości" Cassandry Clare oraz "Chłopak, który stracił głowę" Johna Corey Whaley. Do tego zakupłam kontynuację "Ostatniej Arystkoratki" - czyli "Arystokratkę w ukropie" Evzena Bocka. 
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym w dniu premiery nie kupiła "nowego Mroza" - czyli w tym przypadku 3 tomu o Forście - "Trawers". 



No i wszystko byłoby piękne gdyby nie pytanie - ile z tego przeczytałam?
Cóż, to nie był zdecydowanie mój miesiąc jeżeli chodzi o książki. Powodowała to zarówno specyficzna sytuacja w życiu osobistym, która skutecznie mnie rozpraszała, jak i sesja zbliżająca się wielkimi krokami - i nie zapowiada się żeby było lepiej. :c

Pierwszą książką którą przeczytałam w maju to "Przewieszenie" Remigiusza Mroza, której recenzję możecie zobaczyć tutaj -> Przewieszenie
Kolejną książką był Simon Backett i jego "Wołanie grobu" -> Wołanie grobu po czym wróciłam po 10 dniach odwyku do Mroza i już w dniu premiery zachwycałam się jego finałowym "Trawersem" czyli pożegnaniem z Forstem -> Trawers
W międzyczasie, fragmentami udało mi się przeczytać jeszcze "Nic bardziej mylnego!" Radosława Kotarskiego. Jako że ta pozycja nie miała swojej recenzji, kilka słów napiszę tutaj. Jest to zbiór 50 popularnych mitów z różnych dziedzin, które Radek, z typową dla niego, niesamowitą wiedzą obala. Kotarski nie tylko zachwyca swoją wszechstronną wiedzą, ale także humorem wplecionym do książki. Polecam bardzo serdecznie!

No i na tym koniec moich stosików. Mam nadzieję, że czerwcowy będzie bardziej owocny w przeczytane pozycje. :) Do następnego posta i dobranoc!

Komentarze

Popularne posty